Välkommen till vår nya webbshop! Om du har problem med att logga in behöver du uppdatera ditt lösenord här.
Har du frågor om en produkt? Vi svarar gärna.
Kontakta oss på kundtjanst@bellalite.se eller via telefon 010-47 00 210
Kundtjänstens öppettider
Mån-fre: 08:00-17:00
Lunchstängt: 12:00-13:00
Dag före röd dag: 08:00-15:00
Öppet köp och ångerrätt
Bellalite AB accepterar återköp av varor ur ordinarie sortiment inom 10 dagar från fakturadatum, förutsatt att varans originalförpackning inte har brutits eller på annat sätt skadats.
Varor där originalförpackningen saknas eller är skadad, komponenter saknas, eller om varan har använts, kvalificerar inte för återköp. Återköp accepteras inte heller för varor som har specialbeställts för kunds räkning.
För mer information om hur vi hanterar återköp av produkter, se våra köpvillkor.
Reparationer & service
Här hittar du information om hur du går tillväga om du har en produkt som är i behov av service.
Som auktoriserad servicepartner för branschens ledande tillverkare levererar vi kvalificerad service och support för samtliga produkter i vårt sortiment.
Om du har köpt produkten hos oss är du välkommen att använda vårt formulär för service, så återkommer vi till dig så snart vi kan.
Reklamation
Om du behöver reklamera en produkt ber vi dig vänligen att kontakta Bellalite AB antingen via telefon på 010-47 00 200 eller genom att skicka ett e-postmeddelande till kundtjanst@bellalite.se.
Uppge ditt fakturanummer och beskriv vad reklamationen gäller för att vi ska kunna tilldela dig ett returnummer. Du kan även välja att använda vårt formulär för reklamation.
Vänligen notera att utfärdandet av ett returnummer inte automatiskt innebär att din reklamation har godkänts.
För mer information om hur vi hanterar reklamationer, se våra köpvillkor.